Friday, January 1, 2010

SEKSOLOGI- PERKARA YANG MENIMBULKAN GHAIRAH

“Bayangkan sebuah dunia tanpa batasan pengetahuan dan setiap manusia dapat memperolehnya.”
— Jimmy Wales, Pengasas Wikipedia

Ramai beranggapan bahawa hubungan seksual yang berlaku tanpa perancangan dan persiapan rapi itu akan mengghairahkan dan menimbulkan sensasi luar biasa.BETUL KE?

Mari kita dengar nasihat pakar.

Semua orang sepatutnya tahu bahawa apabila sesuatu hubungan seksual itu dirancang terlebih dahulu ia akan menjadikan yang "first-class ranking". Pasangan anda pasti akan tersenyum sepanjang hari. INGIN TAHU APAKAH TEKNIK-TEKNIK YANG PERLU DIGUNAKAN?. Teruskan memabaca..

1. Wujudkan Suasana Impian

Kamar tidur yang diwujudkan dengan warna-warna yang ceria, pilihan bersama pasangan akan mengundang "nafsu syahwat" apabila dimasuki pada malam hari. Warna dan corak kain cadar, langsir, lampu tidur dan haruman yang dipilih akan mempengaruhi "mood" untuk terus aktif dan "berasmara". Elakkan gabungan warna yang banyak (sebaiknya tidak lebih dari tiga) kerana ia akan menghilangkan fokus. Ini jarang diketahui oleh pasangan suami-isteri yang muda. Pasangan yang sudah berumur, seharusnya peka dengan "tips" yang pertama ini. Letakkanlah bantal-bantal yang comel sebagai hiasan di atas katil. Ini akan nampak lebih menarik.


Bacaan tambahan:
WIKIPEDIA

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komentar anda.