Thursday, February 5, 2009

SEKS JADI PENAWAR

Selain memberi kesejahteraan, kedamaian rumah tangga dan merapatkan hubungan antara suami dan isteri, melakukan hubungan seks juga dapat menjadi penawar kepada beberapa penyakit sekiranya dilakukan secara betul dan teratur. ini dinyatakan oleh pakar-pakar seksologi.Antara penawarnya adalah seperti berikut:

1.Seks mempunyai kaitan rapat dengan berat badan terutamanya kepada kaum Hawa.Dalam melangsing badan melalui diet, mereka lazimnya gagal Akan tetapi, setelah kerap melakukan hubungan seks secara teratur, didapati telah berjaya menurunkan berat badan.

2.Tekanan jiwa dapat dihilangkan dengan melakukan hubungan seks yang berjadual dan teratur serta mencapai kepuasan sepenuhnya.

3.Pengidap buasir akan sembuh apabila melakukan hubungan seks yang kerap.,br>
4.Ketidakpuasan dalam hubungan seks juga boleh mengakibatkan sesorang mengalami tekanan jiwa, cemas, sakit dada dan sakit jantung (neurocirculatory asthenia)

5. Kepuasan seks akan menghilangkan perasaan ketegangan (stress) bagi seorang penagih arak atau alkohol.

6.Seseorang yang sukar untuk tidur adalah dinasihatkan mengadakan hubungan seks sehingga mencapai kepuasan yang maksima.

7. Aktiviti seks merupakan suatu senaman terutamanya yang berkaitan dengan jantung.>

8. Mereka yang telah berusia, digalakkan melakukan hubungan seks yang kerap untuk menghindari berlakunya proses ketuaan dengancepat.

SOLOBIS Flat Banner 2

ADAKAH ANDA BERSETUJU DENGAN PENULISAN INI. SILA NYATAKAN PENDAPAT ANDA
Malaysia Web Hosting

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komentar anda.