Sunday, March 15, 2009

TOP SEX POSITION


"PEREMPUAN DUDUK DI ATAS" adalah amat berkesan untuk membantu pasangan mencapai "kepuasan yang tidak terhingga" kerana "kelentit" nya dirangsang dan puncak shahwat "G-spot". Tidak dengan itu sahaja, pasangan akan nampak begitu seksi dan kedua-duanya akan berusaha untuk mencapai kenikmatan yang tidak terhingga.


Dari pandangan mata lelaki, kedudukann ini amat menselesakan kerana lelaki berbaring dengan relaks. Walau pun begitu, ini bukan bererti lelaki berbaring sahaja tanpa berbuat sesuatu. Sebenarnya, lelaki mempunyai pilihan untuk berbuat apa sahaja kepada pasangannya yang berada di atas.Dengan berbaring menelentang, ia boleh melihat tubuh yang seksi dengan kedua-dua kakinya terkangkang dan "menyelapak'. Ia juga dapat melihat payudara yang berayun-ayun mengikut gerakan badan yang turun-naik atau "hulur-tarik" dalam keadaan yang amat memberahikan. Lelaki juga boleh menggunakan tangan untuk bebas membelai tubuh pasangan terutama pada payudara serta boleh sama menyokong tubuh perempuan semasa aktiviti turun-naik atau "hulu-tarik" dilakukan.


Lelaki juga boleh mengatur kedudukan pinggulnya serta kakinya dalam sudut yang betul untuk merangsang kemaluannya dan kelentit pasangannya pada kedudukan "G-spot".Kepada perempuan, kedudukan begini membenarkannya mengawal dengan baik "kedalaman menembusi" dan kelajuan gerakan "hulur-tarik" olehnya atau pasangan lelakinya. Ini juga memberikan kedudukan pinggulnya untuk turut merangsang kelentitnya dan terus mencapai puncak syahwat atau "orgasm".


Dalam menjalin hubungan mesra antara suami-isteri, perempuan duduk di atas membolehkan perasaan mesra dapat dijalin melalui hubungan mata dan tangan menjalar ke seluruh tubuh pasangan.Berdasarkan kajian pakar, kedudukan sebegini adalah merupakan kedua popular yang menjadi pilihan pasangan untuk melakukan hubungan seks.





Bare Necessities

Bare Necessities

Bare Necessities

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komentar anda.